Illustrasjon - Norgeskart med oversikt over campus

Flere campus fra høsten – Studieplasser også i Innlandet og Møre og Romsdal

Med vår hybride utdanningsmodell*, kan du studere fra hvor du vil i landet. Mange liker likevel å ha et klasserom å gå til. Fra høsten 2024 får KBT Fagskole campus også på Hamar og i Ålesund. Du kan fortsatt søke opptak til utdanningene våre med studiestart høst 2024, og aller siste frist er 31. juli.

*Undervisningen er nettbasert med samlinger. Undervisningen strømmes på nett, og studentene kan velge å møte opp i klasserom eller delta kun på nett. I samlingsukene reiser mange til sitt studiested. Studenter som ikke bor i Trøndelag, Agder, Innlandet eller Møre og Romsdal deltar på samlinger i Trondheim eller eventuelt kun på nett.

Hva kan du studere hvor?

Alle utdanningene våre er nettbaserte med samlinger, som betyr at du kan studere fra hele landet. I tillegg har vi flere campus rundt i landet, hvor vi har fått studieplasser fra fylkeskommuner. Under er en oversikt over steder vi har undervisningsrom fra høsten 2024.

Utdanning i sosialt entreprenørskap

KBT Fagskole i Trondheim.
Vårt hovedkontor ligger i Trondheim, og det er også her mesteparten av undervisningen distribueres fra.
Vi holder til i 4. etasje i Sorgenfriveien 9, på Tempe. Her har vi et stort klasserom, flere grupperom samt et vrimleareal med et lite kjøkken. Kontaktperson sosialt entreprenørskap: Karl Johan Johansen. E-post: karl.johansen@kbtkompetanse.no

Logo - Prios

Steinkjer: Samarbeid med Prios studiesenter
Prios studiesenter finner du i Jæktskipergata 8 på Steinkjer. Her møter du blant andre Bjørn Bratt, som er en av underviserne på utdanning i sosialt entreprenørskap. *
Kontaktperson ved Prios: Bjørn Bratt. E-post: Bjorn@prios.no

Ålesund: Samarbeid med Havskue opplæringssenter
Spjelkavikvegen 42 er adressen du må oppsøke dersom du studerer sosialt entreprenørskap i Ålesund. Her finner du flere klasserom og grupperom.
Kontaktperson i Ålesund: (kommer)

Her kan du lese om utdanning i sosialt entreprenørskap og søke opptak

Utdanning for erfaringskonsulenter

KBT Fagskole i Trondheim.
Vi holder til i 4. etasje i Sorgenfriveien 9, på Tempe. Her har vi et stort klasserom, flere grupperom samt et vrimleareal med et lite kjøkken. Studieleder ved utdanning for erfaringskonsulenter er Preben Hegland. E-post: preben.hegland@kbtkompetanse.no

Logo - Rom-Agder

Kristiansand: Samarbeid med ROM-Agder
Adresse: Kjøita 7 – Eva Senter. Her kan studenter i Agder finne et fellesskap i studiehverdagen.
Kontaktperson i Agder: Anne Marie Løland. E-post: am.loeland@rom-agder.no

Logo - Sagatun Recovery

Hamar: Samarbeid med Sagatun Recovery
Adresse: Lokalene til Hamar Frivilligsentral. Torggata 73, 2317 Hamar. De har nylig pusset opp flotte undervisningslokaler for kurs og utdanning.
Kontaktperson: (kommer)

Ålesund – Samarbeid med Havskue opplæringssenter
Adresse: Spjelkavikvegen 42. Studenter i Møre og Romsdal kan samles i grupperom og klasserom her.
Kontaktperson: (kommer)

Her kan du lese om utdanning for erfaringskonsulenter, og søke opptak.

Bilder fra campusene

KBT Fagskole i Trondheim