Velkommen til KBT Fagskole alumnusnettverk!

Nettverket for tidligere studenter ved KBT Fagskole.

Hvis du har avlagt minst 10 studiepoeng eller minst én eksamen blir du lagt til i alumnusnettverket. Logg på med samme e-post og passord som du brukte til Min side/Lifter.

Som medlem i alumnusnettverket samtykker du til å synliggjøre ditt navn og din e-postadresse for andre medlemmer. Via nettverket vil du få tilgang til kurs, arrangementer og annet faglig påfyll.

Du melder deg ut av nettverket ved å sende en e-post til fagskole@kbtkompetanse.no

Visste du at ordet alumnus kommer fra latin og betyr «tidligere elev»? Flertall for alumnus er alumner.
Kilde: Alumnus, alumner, alumnusnettverk (sprakradet.no)

ARBEIDSGRUPPEN

Alumnusnettverket er organisert i samarbeid mellom KBT Fagskole og tidligere fagskolestudenter og består av:

Ta gjerne kontakt dersom du ønsker å bidra i arbeidsgruppen, eller har ideer og forslag til fremtidige samlinger.

SOSIALE MEDIA

Alumnusnettverket har en Facebook-gruppe