Alumnus login

Nettverket for tidligere studenter ved KBT Fagskole.

Hvis du har avlagt minst 10 studiepoeng eller minst én eksamen blir du lagt til i alumnusnettverket. Logg på med samme e-post og passord som du brukte til Min side/Lifter.

Som medlem i alumnusnettverket samtykker du til å synliggjøre ditt navn og din e-postadresse for andre medlemmer. Via nettverket vil du få tilgang til kurs, arrangementer og annet faglig påfyll.

Hvis du ikke ønsker å få invitasjoner til nettverkssamlinger og kurs kan du avregistrere din e-post ved å sende en e-post til fagskole@kbtkompetanse.no

Les mer om hvem som organiserer innhold i nettverkssamlingene:

Nettverk for tidligere erfaringskonsulentstudenter ved KBT Fagskole – KBT Fagskole

Visste du at ordet alumnus kommer fra latin og betyr «tidligere elev»? Flertall for alumnus er alumner.
Kilde: Alumnus, alumner, alumnusnettverk (sprakradet.no)

Glemt passord?
Dette innholdet vises kun for innloggede medlemmer