Bilde fra klasseromsundervisning

Webinar for deg som vil søke på erfaringskonsulentstudiet – 10. februar klokken 9

Vi inviterer til informasjonswebinar om vårt tilbud på KBT Fagskole

Har du spørsmål om hvordan det er å studere på KBT Fagskole? Bli med på webinar 10. februar klokken 9-10!  Der vil vi både fortelle om praktiske spørsmål rundt utdanningen og oppbygningen av studiet. I tillegg får du høre om erfaringer fra studenter og mulighet til å stille spørsmål om det du lurer på. Trykk her for å koble deg på webinaret på Zoom.

Informasjonsmøtet passer for deg som vurderer å søke på fagskoleutdanning om erfaringskonsulenter, og for deg som er karriereveileder.

Har du lyst til å begynne på erfaringskonsulentstudiet ved KBT Fagskole?

Søknadsportalen åpner 1. april, og her kan du lese mer om hvordan du går fram. Har du spørsmål som du ikke får svar på andre steder rundt opptak? Da kan du ringe oss på telefon: 973 41 833