Illustrasjon - webinar

Her finner du informasjon om utdanningen i sosialt entreprenørskap

I august starter en ny, høyere yrkesfaglig utdanning i sosialt entreprenørskap ved KBT Fagskole. I videoen under, presenterer rektor Karl Johan fra KBT Fagskole og Bjørn Bratt fra Prios utdanningen. Her er det informasjon om hva sosialt entreprenørskap, hvem som kan søke på utdanningen og hvordan du søker.

Nytt informasjonsmøte 16. mai

Vi inviterer til et nytt informasjonsmøte om utdanningen 16. mai klokken 10. Delta fysisk i klasserommet til KBT Fagskole* eller digitalt via Zoom (møtelink: https://us02web.zoom.us/j/88934577460 ). På møtet kan du spørre om det du måtte lure på rundt utdanningen.

*Adresse: Sorgenfriveien 9, 7031 Trondheim. Vi holder til i 4. etasje.

Videopresentasjon av utdanningen

I videoen under forteller vi om den nye utdanningen. Se gjerne gjennom denne, eller les om studiet på nettsidene våre før møtet 5. mai.

Last ned presentasjonen (power-point)

Her kan du laste ned presentasjonen om utdanningen

Du kan også laste ned flyeren laget av Prios (PDF)