Bukde av to kopper

Informasjonsmøte om søknad og opptak 1. mars

Har du tenkt å søke på den høyere yrkesfaglige utdanningen for erfaringskonsulenter? 1. mars kan du bli med på informasjonsmøte. Her vil vi fortelle om utdanningen og hvordan opptaket av nye studenter fungerer. På møtet vil både ansatte i KBT Fagskole og studenter/tidligere studenter være til stede for å svare på spørsmålene du har.

Møtet arrangeres i hovedsak digitalt på Zoom (lenke til møtet kommer). Du er også hjertelig velkommen til å komme fysisk på møtet dersom det passer deg bedre. Vi holder til i 4. etasje i Sorgenfriveien 9, Trondheim.

Lenke til møtet blir lagt ut på denne siden: Informasjonsmøte om utdanningen for erfaringskonsulenter – KBT Fagskole

Og i Facebook-arrangementet: https://fb.me/e/2Cr1ake80

Søknadsfrist for studieåret 23/24: 15. april

Fra 20. mars kan du sende inn søknadsskjema, og allerede nå kan du laste det ned. Her finner du skjema og informasjon om opptak, opptakskrav med mer.

Ordinær søknadsfrist er 15. april, men det vil også være mulig å sende inn søknader etter dette og helt fram til 1. august.

Vi holder til i 4. etasje i Sorgenfriveien 9 (den hvite bygningen på bildet). Bildet ble tatt i 2020, og nå er det også en rød bygning bak.