Illustrasjon frokostmøte

Frokostmøte – nettverksbygging for sosiale entreprenører i Trondheimsområdet

Brenner du for å bidra til et bedre samfunn? Ønsker du å bygge nettverk og dele erfaringer med likesinnede? Bli med på (gratis) frokosttreff for sosiale entreprenører!

Tid: 8. mars kl. 8.30-10.30
Sted: 4. etasje i Sorgenfriveien 9, Trondheim
Påmelding (lenke)

Program:

08.30: Velkommen
08.35: Frokost, kaffe og prat
09.15: Nettverksbygging og samskaping v/KBT Fagskole
09.35: Aktivitet/refleksjon
10.00: Janne Bøklepp v/ Innovasjon Norge
10.30: Takk for nå, ha en fin dag

Brenner du for inkludering og bærekraft?

Vi lever i en tid hvor utfordringer knyttet til blant annet utenforskap, psykisk helse, integrering og arbeidsinkludering stadig blir tydeligere i samfunnet. For å løse disse utfordringene, blir sosial innovasjon og samskaping mer og mer sentralt.

Som sosiale entreprenører jobber vi med kreative og innovative løsninger på disse utfordringene, og skaper sosial verdi i lokalsamfunnet. Arbeidet krever ofte tid, tålmodighet, enorm egeninnsats, ulike ressurser – og litt hell og flaks på veien. Vi trenger også kunnskap om hva det vil si å være sosial entreprenør, og hvordan vi kan skape sammen med andre.

For å lykkes med å bidra til sosial utvikling, og skape profesjonelle sosiale entreprenørskap som er økonomisk og sosialt bærekraftig, er vi derfor avhengig av å kunne treffes, bygge nettverk, dele erfaringer og samhandle.

Dette frokostmøtet er et initiativ til å skape en arena og en møteplass for sosiale entreprenører. Vi ønsker velkommen til en hyggelig og uformell frokost i regi av KBT Fagskole.

Følg oss på Meetup for å med deg når neste event i Trondheim er

På Meetup vil vi legge ut arrangementer framover for folk med interesse innen sosial innovasjon, sosialt entreprenørskap og lignende. Vi har en egen gruppe for sosialt entreprenørskap i Trondheims-regionen.