Logo verdensdagen for psykisk helse

Bli med på markeringen av Verdensdagen for psykisk helse 10. oktober

Vi på KBT Fagskole ønsker med dette å invitere til vår markering av verdensdagen for psykisk helse den 10.oktober. I forbindelse med fjorårets avvikling var oppfordringen klar: vi trenger flere møteplasser! Både skoler, arbeidsplasser, organisasjoner, kommuner, fagmiljøer og privatpersoner tok denne utfordringen, og det gjør vi på KBT også!

Program:

15.00-16.30: Velkommen, aktiviteter og refleksjonsoppgaver (digitalt/fysisk)

16.30: Enkel servering (kun fysisk, for påmeldte)

17.15: Aktiviteter og avslutning (kun fysisk)

Første del av arrangementet vil i likhet med undervisninga her på skolen fungere i en hybridløsning, slik at man har valget mellom å delta digitalt eller fysisk. Vi får blant annet besøk og innledning av ingen ringere enn Hege Bae Nyholt, som leder Utdannings- og forskningskomiteen på Stortinget. Så skal vi bli litt bedre kjent, og gjennom ulike aktiviteter sammen prøve å finne ut hvordan vi bedre kan lage plass til hverandre, og gjøre møteplasser som jobb og skole mer inkluderende.

For de som deltar fysisk vil det også bli servering av middag, og det er derfor viktig at dere melder dere på, sånn at vi har oversikt over hvor mange vi blir! Vi håper vi ses 10.oktober, enten her på Sorgenfri eller på Zoom!

Påmelding

Arrangementet er gratis, men vi trenger påmelding for å vite hvor mange vi skal bestille mat til og eventuelle kosthensyn. Fysisk deltakelse har begrenset antall plasser- førstemann til mølla!

Påmeldingsfrist: 6. oktober klokken 12

Rakk du ikke å melde deg på? Fortvil ikke! Du kan uansett delta digitalt via Zoom. Møtelink (møtet åpner litt før klokken 15 den 10. oktober): https://us02web.zoom.us/j/89927513148

Ønsker du å delta fysisk selv om du ikke rakk å melde deg på? Ta kontakt med silje på epost: silje@kbtkompetanse.no, så skal vi prøve å lage plass til deg!