Zoom – Erfaringskonsulent

ERROR: No meeting id set in the shortcode

Invalid Meeting ID.

Zoom er et verktøy KBT Fagskole bruker for online videomøter, forelesninger og andre samlinger. Dette er med andre ord et undervisningsrom på nett. På denne siden legger vi ut lenker til forskjellige undervisningsrom som du som er student kan trykke deg inn på.

Trykk på “join” for å delta på forelesning og/eller webinar. Du trenger ikke passord. Undervisningsrommet åpner 10-15 min før arrangementet begynner. Du vil komme til et digitalt venterom hvor verten vil slippe deg inn fortløpende. Ved innslipp er mikrofonen slått av. Forelesninger vil bli tatt opp og lagt ut på denne siden.Trykk på “join” for å delta på forelesning og/eller webinar. Du trenger ikke passord. Undervisningsrommet åpner 10-15 min før arrangementet begynner. Du vil komme til et digitalt venterom hvor verten vil slippe deg inn fortløpende. Ved innslipp er mikrofonen slått av. Forelesninger vil bli tatt opp og lagt ut på denne siden.

Opptak fra forelesningene

Opptakene viser kun delt skjerm fra forelesningene og lyd. Det vil si at du ikke ser underviseren eller andre deltakere fra forelesningene. Når opptakene er tilgjengelig vil de vises her.

EK005P

EK003T